elke avond starten we vanaf 19:00u
Indien er in deze periode door een team een toernooi moet worden gespeeld, krijgt men een net met 3 ballen (via de coördinatoren), opgave vooraf indienen.
- Maandag 3 juni alle selectieteams coördinatie via Roy de Vos.
- Dinsdag 4 juni de Meidengroep coördinatie Marcel Kramer.
- Dinsdag 4 juni Keepertrainers coördinatie Hepke Zandstra.
- Woensdag 5 juni JO9 t/m JO13 via de leeftijdcoordinatoren.
- Donderdag 6 juni JO14 t/m JO19 via de leeftijdcoordinatoren.
Indien alles is ingeleverd zal de materiaalcommissie in week 24 de containers voor het volgende seizoen gereed maken.
Ivm het nieuwe sleutelplan wat ook geld voor de Hokken achter de tribune is het noodzaak dat iedereen hier gehoor aan geeft.
Week 25 zullen de container- en de elektronische sleutel aan de op dat moment bekende kader van de teams worden uitgereikt.
Dit moet gebeuren op persoonlijke naam vanwege de autorisatie op de elektronische sleutel.
Hierbij krijgt men een document wat moet worden ondertekend ( ontvangst sleutels en reglement).
Alvast dank voor jullie medewerking!
Materiaalcommissie ATC'65