Cookie beleid ATC'65

De website van ATC'65 is in technisch beheer van VoetbalAssist en gebruikt cookies. Hieronder de cookies waar we je toestemming voor nodig hebben. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie.

Functionele cookies

Voor een goede werking van de website worden deze cookies altijd geplaatst.

Analytische cookies

Google analytics Toestaan Niet toestaan

Marketing cookies

Facebook Toestaan Niet toestaan

Eerste startbijeenkomst informatief en goed bezocht!

Eerste startbijeenkomst informatief en goed bezocht!

8 september 2017 21:00


De conclusie na de eerste startbijeenkomst afgelopen woensdag voor leiders, trainers, coördinatoren en commissieleden: Veel nuttige informatie en goed bezocht. Met een nieuw bestuur en de uitkomsten van Forza zijn er de laatste maanden veel veranderingen doorgevoerd. Ook in de vakantie heeft menig vrijwilliger bij ATC niet stil gezeten.

De uitkomsten van Forza hebben o.a. al geleid tot een andere organisatiestructuur waarbij commissies meer in de lead zijn, een nieuwe opzet van het wedstrijdsecretariaat en de technische commissie. Daarnaast zijn we overgegaan naar een nieuwe website en zijn digitale wedstrijdformulieren en spelerspassen ingevoerd.

Dit alles heeft gevolgen voor hoe leiders en coördinatoren hun taken moeten regelen en met wie waarover moet worden gecommuniceerd. Ook facilitaire zaken, plannen t.a.v. commerciële acties waaronder de invoering  van een ATC kledinglijn met ingang van komend seizoen en PR & communicatie komen voorbij. De avond is daarom een must voor alle nieuwe EN ervaren leiders en coördinatoren.

De tweede startbijeenkomst is a.s. maandag 11 september. Voor deze avond zijn specifiek de leiders van O9/O11/O13, de mini's en interne competitie uitgenodigd. Maar de informatie is grotendeels identiek dus mocht je de eerste avond hebben gemist kom dan 11 september naar de kantine van ATC, ontvangst vanaf 19:30 uur, start 20:00 uur.

Delen

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!