De ATC zomer BBQ!!!
Wij willen alle teams de mogelijkheid geven om het seizoen feestelijk te eindigen en stellen net als vorig jaar onze accomodatie ter beschikking.
Voor het organiseren van deze team barbeque hanteren wij de volgende spelregels:
- Een aanvraag kan ingediend worden worden voor de donderdag, vrijdag of de zondag.
- Aanvragen kunnen gedaan worden tot en met zondag 27 juni.
- Op de zaterdagen is het niet mogelijk om een BBQ te reserveren.
- Naast het team mogen er maximaal 3 begeleiders aanwezig zijn.
- Er mogen ivm de coronaregelgeving géén ouders aanwezig zijn!
- ATC zal per team en begeleiding een barbecuepakket beschikbaar stellen (patat wordt ook door ATC geregeld).
- Het nuttigen van (fris-)drank is voor eigen rekening (ranja is gratis).
Wil je hier gebruik van maken? Dien dan een verzoek in via dit formulier. Vermeld daarbij de gewenste datum en tijdstip, het aantal deelnemers (spelers, leider(s), trainer(s), dan zal de kantine zorgdragen voor het regelen van de barbecue. Het reserveren gaat op volgorde van inschrijving.
Openstelling sportpark tijdens vakantie
Ons sportpark zal de gehele (school-)vakantie open blijven voor trainingsactiviteiten (Er moet dus wel een trainer aanwezig zijn). Tijdens deze openstelling mag er alleen gebruik gemaakt worden van de kunstgrasvelden. De kleedkamers en toiletten zijn de hele periode gesloten.
De kantine is geopend: op de vrijdagavonden en de zaterdagen t/m 10 juli (muv de team BBQ's);
De kantine is gesloten: van zondag 11 juli t/m dinsdag 3 augustus;
De kantine is wéér open: vanaf woensdag 4 augustus.
Inleveren sleutels, tags en kleding
Vanaf maandag 28 juni kunnen tussen 19.00 en 21.00u bij Harald Kreijns, Peter Bos en Hepke Zandstra de container, sleutels en tags worden ingeleverd. Het inleveren kan bij de opslag achter het clubhuis.
- Maandag 28 juni JO8 t/m JO10
- Dinsdag 29 juni JO11 t/m JO13
- Woensdag 30 juni JO15 t/m JO17
- Donderdag 01 juli JO19 en mini’s (Johan Kroeze)
- Vrijdag 02 juli alle junioren meidenteams
Het inleveren en de uitgifte van materialen vergt veel tijd en nauwkeurigheid. Wees zo sportief en kom de afspraken na. Zorg ervoor dat alle ballen aanwezig zijn, de hoedjes schoon zijn en de hesjes zijn gewassen. Er is 1 setje containersleutels en er zijn 2 tags uitgegeven. Ontbrekende ballen worden in rekening gebracht bij de teams.
Worden de materialen niet ingeleverd dan worden de tags geblokkeerd. Laat het aub niet zover komen dat zou jammer zijn.
Uitgifte sleutels, tags en kleding
Op de onderstaande data tussen 19.00 en 21.00u kunnen de materialen door het nieuwe kader weer worden opgehaald.
- Maandag 05 juli JO8 t/m JO10
- Dinsdag 06 juli JO11 t/m JO13
- Woensdag 07 juli JO15 t/m JO17
- Donderdag 08 juli JO19 en mini’s (Johan Kroeze) en alle meidenteams
Voor de senioren is er 1 inname en uitgifte moment en dat is op maandag 28 juni tussen 18.00 en 21.00u. Peter Bos en Gerrit Vriezekolk zijn dan aanwezig.
Met elkaar, mooi voor elkaar!
Names het bestuur,
Randell Schwab
Secretaris