Inleveren sleutels, tags en kleding
Vanaf maandag 28 juni kunnen tussen 19.00 en 21.00u bij Harald Kreijns, Peter Bos en Hepke Zandstra de container, sleutels en tags worden ingeleverd. Het inleveren kan bij de opslag achter het clubhuis.
- Maandag 28 juni JO8 t/m JO10
- Dinsdag 29 juni JO11 t/m JO13
- Woensdag 30 juni JO15 t/m JO17
- Donderdag 01 juli JO19 en mini’s (Johan Kroeze)
- Vrijdag 02 juli alle junioren meidenteams
Het inleveren en de uitgifte van materialen vergt veel tijd en nauwkeurigheid. Wees zo sportief en kom de afspraken na. Zorg ervoor dat alle ballen aanwezig zijn, de hoedjes schoon zijn en de hesjes zijn gewassen. Er is 1 setje containersleutels en er zijn 2 tags uitgegeven. Ontbrekende ballen worden in rekening gebracht bij de teams.
Worden de materialen niet ingeleverd dan worden de tags geblokkeerd. Laat het aub niet zover komen dat zou jammer zijn.
Uitgifte sleutels, tags en kleding
Op de onderstaande data tussen 19.00 en 21.00u kunnen de materialen door het nieuwe kader weer worden opgehaald.
- Maandag 05 juli JO8 t/m JO10
- Dinsdag 06 juli JO11 t/m JO13
- Woensdag 07 juli JO15 t/m JO17
- Donderdag 08 juli JO19 en mini’s (Johan Kroeze) en alle meidenteams
Voor de senioren is er 1 inname en uitgifte moment en dat is op maandag 28 juni tussen 18.00 en 21.00u. Peter Bos en Gerrit Vriezekolk zijn dan aanwezig.
De tassen met kleding kunnen pas rond half augustus worden opgehaald, nadere berichtgeving volgt.
Oproep inleveren ATC spullen
Mocht jij nog materiaal (ballen, jassen, kleding etc.) van ATC in huis hebben die eigendom zijn van ATC dan het verzoek om ook deze spullen bij ons in te leveren. Wij willen dit gaan schenken aan een goed doel.