Google analytics Toestaan Niet toestaan

Facebook Toestaan Niet toestaan

Besluiten Algemene Ledenvergadering 20 november 2017

27 november 2017 16:00

Op de Algemene Ledenvergadering van maandag 20 november is een aantal besluiten genomen en mededelingen gedaan. Door publicatie op onze website willen we alle leden hierover graag snel informeren. Het (concept) verslag volgt spoedig mogelijk.

Overzicht van de besluiten en mededelingen:

1. Het jaarverslag van het bestuur is gepresenteerd en goedgekeurd. Klik hier voor het jaarverslag 2016-2017.
  2. De Algemene Ledenvergadering is akkoord gegaan met het voorstel van de kascommissie het bestuur decharge te verlenen over het financiële boekjaar 2016-2017 en het bestuur te danken voor het gevoerde financiële beleid en hun inzet.
  3. De kascommissie bestaat in het seizoen 2016-2017 uit de heren Marco Brandriet, Jan Vermeulen en Robert Stoop.
  4. Het bestuur heeft een financiële doorkijk voor de komende 3 jaar gepresenteerd. Het afgelopen seizoen is afgesloten met een behoorlijk tekort. Voor de komende seizoenen verwacht het bestuur op een kleine plus uit te komen. Belangrijke randvoorwaarde is wel dat de sponsorinkomsten flink verhoogd worden. Met  name  sponsoring van de kleding die met ingang van komend seizoen centraal beschikbaar wordt gesteld moet hier een belangrijke bijdrage aan leveren. Het bestuur verwacht het ledenaantal en de contributie op ongeveer hetzelfde niveau te kunnen houden.
  5. Per bestuursportefeuille is de stand van zaken sinds de ledenvergadering van 29 mei gepresenteerd. Klik hier voor de presentatie.
  6. Benoeming nieuwe bestuursleden. Tijdens de Algemene Ledenvergadering hebben de bestuursleden Marcel van der Veen, Patrick Keizers en Bert Nijland aangegeven dat zij aftreden en niet meer herkiesbaar zijn. Martin Weghorst (voorzitter), Jan Arie Bijl (secretaris) en Eddie Doornekamp (commerciële zaken) hebben zich wel herkiesbaar gesteld en zijn door de vergadering herkozen. Op voordracht van het bestuur zijn tot nieuwe bestuursleden benoemd: Tom Wilms (voetbalzaken), Jan Henk Staal (facilitaire zaken) en Inez Hagreize (algemene zaken). Het bestuur heeft nog één vacature nl. die van penningmeester.
  7. Er waren onvoldoende leden aanwezig om de voorgestelde statutenwijziging aan te kunnen nemen (daarvoor moesten volgens de huidige statuten 2/3 van de leden van 18 jaar en ouder aanwezig zijn). Daarom is er een nieuwe vergadering uitgeschreven voor maandag 11 december. Tijdens die vergadering kunnen de nieuwe statuten worden aangenomen als 2/3 van de aanwezige leden voor stemt. Alle op 20 november aanwezige geregistreerde stemgerechtigde leden stemden overigens in met de voorgestelde statutenwijziging. Op 11 december worden ook de verbouwingsplannen voor het clubhuis (uitbreiding en vernieuwing kleedkamers) toegelicht.
  8. Wim Geessink vervangt Tom Wilms in het auditteam op 29 mei benoemd is naar aanleiding van het Forza!ATC traject.
  9. Vanwege hun bijzondere verdiensten voor de vereniging zijn op voordracht van het bestuur tot lid van verdienste benoemd: de heren Johan Kroeze, Gerrit Vriezekolk, Harald Kreijns en Otto IJspeert.
  10. De nieuwjaarsbijeenkomst 2018 wordt gehouden op zondag 7 januari van 14.00-18.00 uur.

Klik hier voor het verslag van deze ledenvergadering
Klik hier voor het verslag van de extra ledenvergadering van 18 december 2017

Namens het dagelijks bestuur,

Jan Arie Bijl,

secretaris

Lees meer over:

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!